Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2007 11:30 - Как се плаща ток /разказ в картинки/
Автор: stranger Категория: Забавление   
Прочетен: 6802 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Днес, като съвестен гражданин, данъкоплатец и потребител реших да изпълня дълга си и да заплатя ползваната от семейството ми електроенергия. Предлагам на вниманието на почитаемите блогочитатели кратък снимков репортаж за това събитие. За съжаление, разполагах само с мобилен телефон и това си личи от качеството на снимките. Отдавна се каня да не се разделям с фотоапарата си и май е време да го направя. Съжалявам също, че не мога да предам “букета” от аромати, с които се сблъсках в пощенския клон, докато чинно чаках на опашката. Ще се опитам да го опиша – беше нещо като препълнен автобус по линия 305 вчера по пладне.

Явление първо: Стигам до пощата. Става дума за пощенския клон на Плиска. Гледката е зашеметяваща. Опашките всъщност са две: една за ток, телефон и други глезотии, другата - за пенсии. Все още се усеща лек хладен полъх. Заставам последен и се въоръжавам с търпение.
image

Явление второ: Направил съм няколко крачки и вече съм вътре. Заобиколен съм плътно от хора. Температурата скача с десетина градуса, миризмите - с поне 200%.
image

Явление трето: След десет - петнадесет минути достигам до завоя.От там пред морния ми взор се открива прекрасна гледка - лелеяният салон с касите. Значи, има надежда. Температурата още се покачва, за ароматите няма смисъл да говорим. Я да ми дойде Зюскинд, да го видя за какви парфюми ще пише. Грьонуй?! Пфу! Аматьор!
image

Явление четвърто: Стигам до заветната врата. Естествено, тук има строг, но справедлив пазач. Е, не е седмоглав дракон или поне рицар в блестящи доспехи, но какво да се прави... Каквато ни страната, такива ни и героите!

image

Забележка: този вид стражник е широко разпространен по разни институции. Вчера се сблъсках с друг подобен индивид, по джапанки и размъкната риза. Последният се подвизаваше в община "Оборище". Откъде ли ги намират? Вероятно са плод на специална селекция?

Явление пето: Плащам на касата и с чувство за добре изпълнен дълг и с явно облекчение /че съм оцелял/ излизам. Сега вече гледам с други очи на нещастните същества, чакащи своя ред. Аз съм свободен, мога да се рея из облаците или да пърхам с крилца по цветенцата! Човек, това звучи гордо!
image

Финал: Излизам от пощата и с гордо вдигната глава отивам на работа. Около мен птичките пеят, вятърът роши косите ми, а небесните арфи шепнат... Е, не е точно така. Станало е още по-топло, шумът е непоносим и от миризмата на автобуси и коли вече не може да се диша. Но все пак съм горд: справих се замо за 40 минути! И оцелях!
До следващия път...




Тагове:   как,   ток,   разказ,


Гласувай:
0



1. анонимен - човече
19.07.2007 12:00
затова има epay и интернет :)
цитирай
2. dadide - .
19.07.2007 12:08
Но не може да изживееш с такава сила на насладата това неповторимо преживяване и "птичките пеят, вятърът роши косите ми, а небесните арфи шепнат..."
;)
цитирай
3. stranger - Знам за интернет
19.07.2007 12:09
Анонимен 1, знам за интернет и epay, но въпросът е принципен. Би следвало да се осигурят достатъчно удобни и, в случая, безопасни за здравето способи за плащане. А и нали не си представяш всички тези възрастни жени и мъже, седнали пред монитора и плащащи през epay?
цитирай
4. stranger - Знам за интернет
19.07.2007 12:13
Анонимен 1, знам за интернет и epay, но въпросът е принципен. Би следвало да се осигурят достатъчно удобни и, в случая, безопасни за здравето способи за плащане. А и нали не си представяш всички тези възрастни жени и мъже, седнали пред монитора и плащащи през epay?
цитирай
5. анонимен - e ...
19.07.2007 12:31
epay, банкомат, платежно нареждане ...всички са достатъчно удобни и безопасни за здравето способи за плащане на каквито се сетиш сметки ... Проблемът с опашките е, че всички се сещат в предпоследния или последния момент. Аз затова винаги просрочвам - отива 2-3 дни след последния срок, плащам си 2 стотинки лихва и не чакам на опашки ( ако не съм платил електронни преди това :)

поздрави
Стефан
цитирай
6. анонимен - Skuuu4no, sku4no. . . . . mnoooogo ...
19.07.2007 12:35
Skuuu4no,sku4no.....mnoooogo sku4no i tupo.....
цитирай
7. cris55 - Брей...
19.07.2007 12:47
не спирам да се изумявам от простички неща...няма управия, няма
цитирай
8. анонимен - Хубавичка приказка!
19.07.2007 12:53
Е, поне не си загубил времето напразно. Дори току виж някой ти поискал такса за предоставеното забавление и част от авторските права, под предлог че тази историйка в картинки се е родила именно благодарение на техните две опашки :)))
цитирай
9. анонимен - shti dam az na tebe edna upravia p...
19.07.2007 13:01
shti dam az na tebe edna upravia psevdo journalist4ence......
цитирай
10. анонимен - късметлия
19.07.2007 14:36
Ти наистина си бил късметлия, т.к. на мен ми се случи следното - след 50 минутно чакане на същата опашка ми заявиха на касата че все още не мога да си платя сметката - ама да не се притеснявам до 10 август ми е крайният срок за плащане. Та питам аз колко пъти ще трябва да се редя на тази опашка и да преживявам седемте кръга на ада за да се гордея че съм съвестен потребител
цитирай
11. breathe - Мдаа, на Плиска винаги се чака, п...
19.07.2007 15:42
Мдаа, на Плиска винаги се чака, понякога дори с часове. А за пенсионерите (баба ти например, какво ти разбира от ePay и интернет, приятелю Анонимен?) дори елементарни пейки не са осигурени.
цитирай
12. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
19.07.2007 15:44
Да живее плащането по банков път. Само всеки месец получаваш писмо от банката с извадка на какви и какви суми и от кого са изтеглени.
Сладка работа.
цитирай
13. анонимен - имаше едно гише на ул.Св.София
19.07.2007 15:52
Там никога не е имало дълги опашки,но го затвориха.Не мога да си обясня как така не стига,че ние им плащаме,а пък да висим по опашки, като че ли те ще ни дават пари на нас.Не си знаят интересите!Направо съм бясна заради затвореното гише и съответно още не съм си платила тока.На опашки по никакъв начин няма да ме накарат да чакам.Преди още на 5-6-ти отивах да си платя сметката и така с моите пари се оперира две седмици повече,но сега не са познали.
цитирай
14. charlie - А-ха-ха-ха! Колко познато преж...
19.07.2007 15:58
А-ха-ха-ха! Колко познато преживяване!
цитирай
15. bloghead - Не във всички пощенски станции е такава фрашканица
22.07.2007 01:08
Dude, можеш да си платиш сметката в кой да е клон на пощата, що се мъчиш, където е претъпкано???
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stranger
Категория: Други
Прочетен: 144806
Постинги: 17
Коментари: 142
Гласове: 194
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930